Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Bezoekersregistratie

Met behulp van de Beheertool is het mogelijk om de statistieken van de bezoeken aan de digitale polismap te raadplegen.

  • Hoe vaak wordt er door een klant of medewerker ingelogd?
  • Hoe lang blijft een klant in de digitale polismap?
  • Op welke tijden wordt er van DPM gebruik gemaakt?

Hieronder is beschreven hoe u dergelijke statistieken uit DPM kunt halen.

  1. Kies in de beheertool Overzichten > Gebruik van DPM. In de rechterkant van het scherm verschijnt het venster Overzicht van gebruik van DPM.
  2. Vul de gewenste periode in bij de velden Periode van en Periode tot.
  3. In het veld Kies eventueel een klant kunt u de naam van uw relatie invoeren als u de gegevens van een specifieke klant wilt weten.
  4. Bij Kies een overzicht kunt u kiezen voor de volgende overzichten:
    • Inlogmomenten per maand
    • Inlogmomenten per week
    • Inlogmomenten per dag
    • Inlogmomenten in één dag
    • Inlogtijd
    • Alle gegevens

    Zodra u een keuze heeft gemaakt, worden de statistieken aangemaakt.

    Klik op Gegevens opnieuw ophalen als u de statistieken opnieuw wilt aanmaken.

  5. Onderin het scherm verschijnen de gevraagde gegevens.

    Onder de grafische weergave vindt u een lijst. Als er veel gegevens zijn, kunt u onderaan dit scherm er door heen bladeren met de opties van de bladerbalk:

    DPM Bladerbalk

  6. Klik op Exporteren naar Excel als u heeft gekozen voor Alle gegevens en de gegevens naar Excel te exporteren.

    Tip

    Als u al een tijdje DPM gebruikt, kunt u de statistieken gebruiken om te bepalen wanneer er het minste klanten inloggen in DPM. Die periode is het gunstigst om de export naar DPM uit te voeren.