Nieuwe medewerker toevoegen t.b.v. GIM
Wanneer u een nieuwe medewerker heeft, voegt u diens gegevens op de gebruikelijke manier toe aan Scenario Assurantie. Dit is beschreven in het onderwerp Medewerkers toevoegen. Als deze medewerker de GIM-koppeling moet gaan gebruiken, moet u aanvullend het volgende doen:
- De medewerker moet zijn ingedeeld bij een afdeling die is geautoriseerd voor GIM. Zie hiervoor het onderwerp Medewerkers voor GIM autoriseren.
- Deze medewerker moet een eigen digitaal paspoort krijgen, dat is gesteld op diens eigen e-mailadres. U kunt dit bij ABZ aanvragen op de website https://dp.abz.nl/.
- Als de nieuwe medewerker ook een geheel nieuwe werkplek krijgt waarop Scenario Assurantie nieuw is geïnstalleerd, zal de GIM-client geïnstalleerd moeten worden op die PC. Zie het onderwerp GIM-client installeren.
Let op!
Als er sprake is van een Terminal Server of een Citrix-server moet u rekening houden met de aanvullende instructies. Laat het installeren door uw systeembeheerder uitvoeren en inrichten. Zie ook het onderwerp GIM met Terminal Server of Citrix-server: aanvullende instructie.
- Bij moet het e-mail adres dat correspondeert met het digitaal paspoort worden ingevoerd.
Wanneer er sprake is van een proxy-server moeten daarvoor ook de juiste gegevens worden ingevoerd, vraag hiervoor uw systeembeheerder naar de details.
|