Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Overzicht medewerker in de urenadministratie

Het Overzicht medewerker geeft u een overzicht van het aantal uren dat per medewerker is geregistreerd. U kunt ook zien waaraan deze uren zijn besteed. U kunt dit overzicht gebruiken om uw medewerkers aan te sturen.

Dit overzicht maakt u als volgt:

  1. Kies in het lint voor Bureau > groep Urenregistratie > Overzicht medewerker. Het venster Overzicht uren per medewerker wordt geopend.

    Urenadm Overzicht uren enkele medewerker

  2. Kies voor wie u het overzicht wilt maken:
    • Plaats een vinkje in het veld Alle medewerkers wanneer u het overzicht wilt maken voor alle medewerkers, of
    • Selecteer met de knop Alt + i Infoknop in het veld Medewerker de medewerker waarvoor u het overzicht wilt maken.
  3. Vul in de velden Datum vanaf en Tot en met de begin- en einddatum van de periode waarvan u de uren wilt zien. Wanneer u deze velden leeg laat, krijgt u alle uren te zien.
  4. Plaats een vinkje in de velden bij Status uren voor het soort uren dat u op het overzicht wilt zien.
  5. Plaats een vinkje in de velden bij Afdrukken om aan te geven wat u op het overzicht wilt zien.

    Van het contract worden polisnummer, omschrijving en branche op het overzicht opgenomen, als de uren aan een contract zijn opgenomen.

  6. Kies voor Uitvoeren om het overzicht aan te maken.

Het overzicht ziet er bijvoorbeeld als volgt uit:

PNG voor gewone afbeeldingen naar 50%