Overzicht medewerker in de urenadministratie
Het Overzicht medewerker geeft u een overzicht van het aantal uren dat per medewerker is geregistreerd. U kunt ook zien waaraan deze uren zijn besteed. U kunt dit overzicht gebruiken om uw medewerkers aan te sturen.
Dit overzicht maakt u als volgt:
- Kies in het lint voor . Het venster Overzicht uren per medewerker wordt geopend.

- Kies voor wie u het overzicht wilt maken:
- Plaats een vinkje in het veld Alle medewerkers wanneer u het overzicht wilt maken voor alle medewerkers, of
- Selecteer met de knop
in het veld Medewerker de medewerker waarvoor u het overzicht wilt maken.
- Vul in de velden Datum vanaf en Tot en met de begin- en einddatum van de periode waarvan u de uren wilt zien. Wanneer u deze velden leeg laat, krijgt u alle uren te zien.
- Plaats een vinkje in de velden bij Status uren voor het soort uren dat u op het overzicht wilt zien.
- Plaats een vinkje in de velden bij Afdrukken om aan te geven wat u op het overzicht wilt zien.
Van het contract worden polisnummer, omschrijving en branche op het overzicht opgenomen, als de uren aan een contract zijn opgenomen.
- Kies voor Uitvoeren om het overzicht aan te maken.
Het overzicht ziet er bijvoorbeeld als volgt uit:

|