KantoormoduleDe Kantoormodule is bedoeld voor organisaties
Er wordt in de module onderscheid gemaakt tussen
U kunt dit zien als een verschil in frontoffice ((sub)kantoor) en backoffice (hoofdkantoor). Het hoofdkantoor bepaalt welke gegevens een medewerker van een subkantoor kan raadplegen en/of gebruiken. Dat kunnen gegevens van het hoofdkantoor zijn of een van de andere subkantoren. Daarnaast is het mogelijk om een organisatie met drie lagen in te richten:
Om te kunnen werken met de kantoormodule is het belangrijk dat u uw bedrijfsgegevens goed inricht. Dit is beschreven in het onderwerp Kantoormodule inrichten. Daarbij wordt het volgende beschreven:
In dit onderdeel van het handboek leest u hoe u dit inricht en hoe u de kantoormodule in de praktijk gebruikt. Er wordt veronderstelt dat u bekend bent met het inrichten van en werken in Scenario Assurantie. Let op! Wanneer u werkt met de Kantoormodule, kunt u in Scenario Assurantie een kantoor kiezen wanneer u daarvoor bent geautoriseerd. Zie het onderwerp Kantoor kiezen. Wanneer u gegevens niet kunt vinden, kan het zijn dat u een verkeerd kantoor heeft geselecteerd. | ||||