Contractversies vergelijken
Er kan met Scenario Assurantie een vergelijking worden gemaakt tussen twee contractversies. Hiermee kan voor de Back-Office inzichtelijk worden gemaakt wat een Front-Office medewerker heeft gewijzigd in een niet-definitieve mutatie. De verschillen worden in een venster getoond. U kunt hiervan een afdruk maken en/of het verschillendocument in een dossier opslaan.
Vergelijking maken
U kunt de vergelijking van de verschillende versies op diverse plaatsen starten.
- Kies in het lint voor:
- Klik op Contracten, selecteer een contract, open het tabblad Gebeurtenissen, of
- Open het tabblad Gebeurtenissen, of
- Kies een contract en open het tabblad Gebeurtenissen
- Selecteer een versie van het contract. De versie moet aan de volgende eisen voldoen:
- er moet meer dan één contractversie voor het betreffende contract aanwezig zijn
- het mag niet de eerste contractgebeurtenis zijn
- het versienummer mag niet 1 zijn
- de versie hoeft niet definitief te zijn om de versieverschillen in te zien
- Ga naar . U komt in het venster Vergelijken versies contract.

Bovenin het venster vindt u enkele algemene gegevens van het contract. In de box Verschillen ziet u de Oude Waarde en de Nieuwe Waarde van de velden die in de kolom Naam Gegeven worden genoemd.
- Kies om de verschillen te kunnen afdrukken.
Automatisch opslaan in dossier
Het is mogelijk bij iedere wijziging automatisch het verschillendocument op te slaan in het dossier.
- Kies in het lint voor .
- Kies het bedrijf en open het tabblad Volmachtgegevens.

- Rechtsonder vinkt u aan Bij definitief opslaan versieverschillen in dossier.
- In het veld eronder kunt u aangeven in welk soort dossier deze documenten moeten worden opgeslagen. U kunt hiervoor eventueel direct een nieuwe dossiersoort voor aanmaken.
|