Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Evenementen DPM

Als een van uw relaties een wijziging in DPM doorvoert of nieuwe gegevens verstrekt via DPM, kunt u deze gegevens eenvoudig in Scenario Assurantie verwerken als u hiervoor een evenement aanmaakt. Het is voor Evenementen DPM verplicht een taak in de evenementactie te zetten die u aan een evenement koppelt. Die taak ziet u terug in uw activiteitenoverzicht.

Wanneer er geen evenement is, maakt Scenario Assurantie een taak aan bij de medewerker die de gegevens heeft opgehaald. Als de gegevens automatisch worden opgehaald met de scheduler, dan is dat gebruiker 1, Systeembeheerder.

Meer over het maken van planningen en evenementen kunt u lezen in het onderwerp Evenementen.

U kunt de volgende soorten evenementen voor DPM inrichtingen:

  • Evenementen DPM relaties
  • Evenementen DPM assurantiën
  • Evenementen DPM schade

Hieronder is beschreven hoe u een nieuw evenement aan kunt maken.

Let op!

Het is bij deze evenementen verplicht om er een evenementactie aan te koppelen waarin ten minste één taak is opgenomen.

  1. Kies in het lint voor voor Beheer > groep Inrichting > Workflow > Evenementen DPM en kies daar voor een van de drie mogelijkheden. Het venster Overzicht Internet evenementen verschijnt.
  2. Activeer de box en kies voor Toevoegen om een nieuw evenement aan te maken.

    Afhankelijk van de eerder gemaakte menu-keuze verschijnt een van de volgende drie vensters:

    Vul de velden. Zie de desbetreffende onderwerpen voor meer informatie.

  3. Klik op Bewaar om het evenement op te slaan.
  4. Voeg nog een evenement toe of klik op Afsluiten om het venster Overzicht evenementen internet te verlaten.

U kunt voor DPM nieuwe evenementacties definiëren. In het onderwerp Evenementen staat beschreven hoe u dit doet.