Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Totaaloverzicht en chronologisch overzicht

U kunt verschillende dossieroverzichten bekijken. U doet dit als volgt voor het Totaaloverzicht en het Chronologisch overzicht.

  1. Kies in het lint voor Start > groep Openen > Relatie en selecteer een relatie.
  2. Klik op de knop Dossier.
    • Het venster Overzicht dossiers wordt geopend, of
    • Het venster Soort overzicht: Totaaloverzicht wordt geopend wanneer dit in de inrichting is aangegeven.

    Wanneer het venster Overzicht dossiers is geopend kunt u

    • een dossier selecteren en op de knop Chron.Overz. klikken om het chronologisch overzicht van het gekozen dossiers te openen.
    • klikken op de knop Totaaloverz. om het totaaloverzicht te openen. U ziet hierin een overzicht van alle dossiers van de betreffende relatie, ook de dossiers die bij een contract of een schade horen.

    De manier om deze vensters te gebruiken is verder identiek in deze beschrijving. De bovenzijde van het venster ziet er als volgt uit:

    Image-0039

    Alle velden zijn optioneel. U kunt de verschillende velden gebruiken om het zoekresultaat te verfijnen. Voor een toelichting zie de tabel hieronder.

    U kunt eventueel Zoeken in documenten in een dossier.

  3. Vul de velden met zoekcriteria waar nodig.
  4. Klik op de knop Filter documenten.

    Alleen de documenten die aan de gekozen criteria voldoen worden getoond.

Veld

Toelichting

Datum vanaf, t/m

Deze datum betreft de datum waarop het document in Scenario Assurantie is aangemaakt.

Alleen actieve dossiers

Om een beter overzicht te houden over uw dossiers, kunt u aangeven of een dossier niet-actief is. Deze dossiers worden gewoonlijk niet getoond in het overzicht.

Verwijder het vinkje om ook de documenten in niet-actieve dossiers te zien.

Uitgebreid tonen

Als u dit veld aanvinkt en een document selecteert, krijgt u een pop-up venster met aanvullende informatie te zien:

Uitgebreide informatie document in dossieroverzicht

Medewerker

In dit veld kunt u met Alt + i Infoknop de medewerker selecteren die het document heeft aangemaakt.

Type document

Hier kunt u selecteren welk type document het betreft, bijvoorbeeld Word document, Outlook bericht.

Soort document

Als u gebruikmaakt van soorten document, kunt u hierop zoeken door in dit veld de juiste waarde te selecteren.