Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Klantbeeld

U kunt het klantbeeld op twee manieren starten:

  • Vanuit het Dashboard. Hoe u dit doet is hieronder beschreven.
  • Vanuit de relatiegegevens in het venster Toegang relaties. Klik op de knop Klantbeeld: Knop Klantbeeld (bij een relatie)

Met het commercieel georiënteerde Klantbeeld ziet u in één oogopslag wat de klant voor uw bedrijf betekent:

  • de inkomsten die deze klant genereert
  • de kansen op een vergroting van de inkomsten
  • inzicht in het betalingsgedrag
  • inzicht in de hoeveelheid werk dat deze klant u verschaft - en wanneer
  • de positie van de klant binnen uw portefeuille
  • recente correspondentie

U opent het Klantbeeld vanuit het Dashboard door:

  • gebruik te maken van de zoekfunctie in het Dashboard
  • in de widget Recent geopende items te klikken op een relatie waar klantbeeld voor staat:

    Klantbeeld oproepen

Het klantbeeld wordt in een nieuw venster geopend en ziet er bijvoorbeeld als volgt uit:

PNG voor gewone afbeeldingen naar 50%

Net als het Dashboard bestaat het klantbeeld uit verschillende widgets die u met de knop Image-0146 kunt vergroten (of door te dubbelklikken op de titelbalk ervan). De verschillende widgets zijn in de volgende onderwerpen beschreven.

  • Met de knop Image-0003 sluit u het klantbeeld en keert u terug naar het Dashboard.
  • Door het venster van het klantbeeld te minimaliseren kunt u in het Dashboard een ander klantbeeld openen en zo verschillende klantbeelden van verschillende relaties tegelijkertijd geopend hebben staan.
  • Als u werkt met urenadministratie, dan wordt de tijd dat u het klantbeeld open heeft staan meegeteld.

De widgets van het Klantbeeld kunt u aanpassen. Zie het onderwerp Widgets in het klantbeeld kiezen.