Klantbeeld
U kunt het klantbeeld op twee manieren starten:
- Vanuit het Dashboard. Hoe u dit doet is hieronder beschreven.
- Vanuit de relatiegegevens in het venster Toegang relaties. Klik op de knop Klantbeeld:

Met het commercieel georiënteerde Klantbeeld ziet u in één oogopslag wat de klant voor uw bedrijf betekent:
- de inkomsten die deze klant genereert
- de kansen op een vergroting van de inkomsten
- inzicht in het betalingsgedrag
- inzicht in de hoeveelheid werk dat deze klant u verschaft - en wanneer
- de positie van de klant binnen uw portefeuille
- recente correspondentie
U opent het Klantbeeld vanuit het Dashboard door:
- gebruik te maken van de zoekfunctie in het Dashboard
- in de widget Recent geopende items te klikken op een relatie waar klantbeeld voor staat:

Het klantbeeld wordt in een nieuw venster geopend en ziet er bijvoorbeeld als volgt uit:

Net als het Dashboard bestaat het klantbeeld uit verschillende widgets die u met de knop kunt vergroten (of door te dubbelklikken op de titelbalk ervan). De verschillende widgets zijn in de volgende onderwerpen beschreven.
- Met de knop
sluit u het klantbeeld en keert u terug naar het Dashboard. - Door het venster van het klantbeeld te minimaliseren kunt u in het Dashboard een ander klantbeeld openen en zo verschillende klantbeelden van verschillende relaties tegelijkertijd geopend hebben staan.
- Als u werkt met urenadministratie, dan wordt de tijd dat u het klantbeeld open heeft staan meegeteld.
De widgets van het Klantbeeld kunt u aanpassen. Zie het onderwerp Widgets in het klantbeeld kiezen.
|