Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Brief adreswijziging aan maatschappij met de hand

Een brief aan de maatschappijen voor een adreswijziging kunt u op onderstaande manier met de hand aanmaken. Omdat u niet afhankelijk bent van een evenement, kunt u deze methode ook gebruiken voor andere brieven dan een adreswijziging.

  1. Kies in het lint Start > groep Openen > Relatie.
  2. Selecteer de relatie waarbij u aan alle verzekeraars een brief wilt sturen.
  3. Klik op de knop Relatie. Het venster Relatiegegevens wordt geopend.
  4. Kies in het vensterlint groep Hulpmiddelen > Word. Het venster Aanmaken productaanvraag wordt geopend.
  5. Selecteer in de box Type product Contractgegevens.

    Deze optie heeft u niet als u vanuit het venster Toegang relaties voor Word heeft gekozen.

  6. Selecteer in de box Te selecteren documenten de tekst lay-out die u wilt gebruiken.

    U vindt hier alle tekst lay-outs waarvoor geldt:

    • Type product is Contractgegevens;
    • Gericht aan is Verzekeraar.
  7. Klik op OK.

    In het venster Aanmaken productaanvraag ziet u nu voor iedere maatschappij een productaanvraag staan. Deze kunt u individueel aanpassen door de productaanvraag te selecteren en op Bewerken te klikken.

    Vensterdeel meerdere productaanvragen

  8. De verdere afhandeling is als bij gewone productaanvragen.