Brief adreswijziging aan maatschappij met de hand
Een brief aan de maatschappijen voor een adreswijziging kunt u op onderstaande manier met de hand aanmaken. Omdat u niet afhankelijk bent van een evenement, kunt u deze methode ook gebruiken voor andere brieven dan een adreswijziging.
- Kies in het lint .
- Selecteer de relatie waarbij u aan alle verzekeraars een brief wilt sturen.
- Klik op de knop Relatie. Het venster Relatiegegevens wordt geopend.
- Kies in het vensterlint . Het venster Aanmaken productaanvraag wordt geopend.
- Selecteer in de box Type product Contractgegevens.
Deze optie heeft u niet als u vanuit het venster Toegang relaties voor Word heeft gekozen.
- Selecteer in de box Te selecteren documenten de tekst lay-out die u wilt gebruiken.
U vindt hier alle tekst lay-outs waarvoor geldt:
- Type product is Contractgegevens;
- Gericht aan is Verzekeraar.
- Klik op OK.
In het venster Aanmaken productaanvraag ziet u nu voor iedere maatschappij een productaanvraag staan. Deze kunt u individueel aanpassen door de productaanvraag te selecteren en op Bewerken te klikken.

- De verdere afhandeling is als bij gewone productaanvragen.
|