Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Correspondentie vanuit de werknemersgegevens

In dit onderwerp leest u hoe u een overzicht van de deelneming vanuit de werkgever maakt. Het gaat om drie overzichten voor de werkgever. Dit zijn standaard tekst lay-outs die u naar Scenario Assurantie kunt importeren.

  1. Kies in het lint voor Start > groep Openen > Relatie
  2. Selecteer de werknemer.
  3. Kies Deelneming. Het venster Overzicht werknemersgegevens verschijnt.
  4. In de groep Hulpmiddelen ziet u zowel de knop Word via Relatie als Word via Deelnemer.

    Image-0077

    • Heeft u een relatie in de box Gezinssamenstelling geselecteerd, dan is alleen Word via Relatie beschikbaar.

      Kiest u voor deze knop, dan heeft u de mogelijkheid om dezelfde documenten te genereren als vanuit de relatievensters, namelijk alle documenten van het type:

      - Type Product = Relatie + Contractgegevens;

      - Relatie + Postgegevens; of

      - Relatiegegevens.

    • Wanneer u een deelneming selecteert zal ook Word via Deelnemer beschikbaar zijn.

      Kiest u voor deze knop, dan heeft u de mogelijkheid om documenten met het Type Product = Deelneming te vervaardigen.