Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Notitie afhandelen op gewone wijze

Op onderstaande wijze kunt u een notitie afhandelen.

  1. Kies in het lint voor Start > groep Openen > Relatie en selecteer een relatie.
  2. Klik op de knop Notities. Het venster Overzicht notities wordt geopend.

    Venster overzicht notities (MA van der Aa van Dam)

  3. Selecteer in de box Notities een taak.
  4. Kies voor Wijzigen.
  5. Plaats een vinkje in het veld Afgehandeld op het tabblad Notities.

    De velden Datum, Tijd en Afgehandeld door worden automatisch gevuld.

    Vul eventueel het veld Volledige omschrijving aan, bijvoorbeeld met de reden van afhandelen.

  6. Wanneer u een notitie afhandelt, controleert Scenario Assurantie of de notitie gekoppeld is aan bijvoorbeeld een relatie of contract. Wanneer dit het geval is, krijgt u onderstaande melding te zien:

    Wilt u de notitie in een dossier opnemen?

    • Wanneer u op Nee klikt, wordt de notitie niet opgeslagen in een dossier.
    • Wanneer u deze vraag met Ja beantwoordt, verschijnt het venster Gekoppelde dossiers aan een notitie.
  7. Selecteer in de box Gekoppelde gegevens het gewenste gegeven.
  8. Selecteer in de box Dossiers het dossier waarin u de afgehandelde notitie wilt opslaan.
  9. Nadat u een dossier hebt geselecteerd zal de notitie in het dossier worden opgenomen. Als u de notitie wilt opbergen in een nieuw dossier kunt u hier eventueel een dossier toevoegen. Hiervoor kiest u in de box Dossiers voor Toevoegen. De vervolgstappen zijn gelijk aan de handelingen voor het aanmaken van een nieuw dossier. Klik op Afsluiten.

    De notitie wordt in het gekozen dossier opgeslagen.

In afgehandelde notities kunt u geen wijzigingen meer aanbrengen. U kunt deze notities alleen raadplegen.