Selectiebibliotheken beheren
U kunt selecties bewaren in bibliotheken. Zo bewaart u uw selecties op een georganiseerde wijze. De selecties vind u later eenvoudiger terug.
Een nieuwe bibliotheek voor uw selecties voegt u als volgt toe:
- Kies in het lint voor. Het venster Muteren selectie bibliotheek verschijnt.
- Kies voor Nieuw.
- Vul het veldOmschrijving met de naam van de bibliotheek.
- Kies voor Bewaar om de bibliotheek op te slaan.
Om het overzicht te behouden is het verstandig het aantal bibliotheken beperkt te houden. U kunt bijvoorbeeld een van de onderstaande indelingen kiezen:
- Een indeling naar de entiteit waarmee de selectie is gestart (Relatie, Contract, Fin Post).
- Voor iedere medewerker een eigen bibliotheek.
- Een bibliotheek voor het doel van de selectie, bijvoorbeeld Campagnemanagement of Management Informatie.
- Als u werkt met de Kantoormodule moet u voor ieder kantoor een selectiebibliotheek maken. Zie de onderwerpen Selecties kantoormodule en Kantoormodule.
|