Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Selectiebibliotheken beheren

U kunt selecties bewaren in bibliotheken. Zo bewaart u uw selecties op een georganiseerde wijze. De selecties vind u later eenvoudiger terug.

Een nieuwe bibliotheek voor uw selecties voegt u als volgt toe:

  1. Kies in het lint voor Beheer > groep Inrichting > Coderingen > Bureau > Selectie bibliotheken. Het venster Muteren selectie bibliotheek verschijnt.
  2. Kies voor Nieuw.
  3. Vul het veld Omschrijving met de naam van de bibliotheek.
  4. Kies voor Bewaar om de bibliotheek op te slaan.

Om het overzicht te behouden is het verstandig het aantal bibliotheken beperkt te houden. U kunt bijvoorbeeld een van de onderstaande indelingen kiezen:

  • Een indeling naar de entiteit waarmee de selectie is gestart (Relatie, Contract, Fin Post).
  • Voor iedere medewerker een eigen bibliotheek.
  • Een bibliotheek voor het doel van de selectie, bijvoorbeeld Campagnemanagement of Management Informatie.
  • Als u werkt met de Kantoormodule moet u voor ieder kantoor een selectiebibliotheek maken. Zie de onderwerpen Selecties kantoormodule en Kantoormodule.