Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Campagnemanagement met de Kantoormodule

Met de Kantoormodule kunt u ook gebruik maken van campagnemanagement. Hoe u dit doet, leest u in het onderwerp Campagneproces.

Als u de campagne via e-mail laat verlopen, komt het mailadres van het uitvoerende kantoor in de e-mail te staan. Dit kan ongewenst zijn, bijvoorbeeld als het hoofdkantoor de campagne uitvoert en de relaties hun reactie naar het subkantoor moeten sturen.

Het is in Scenario Assurantie helaas niet mogelijk om dit goed in te richten. Wanneer deze situatie zich voordoet, kunt u het op de volgende manier oplossen:

  • Zorg dat in de tekst lay-out voldoende tests staan om daarin de juiste gegevens van het juiste kantoor op te nemen.
  • Kies in het lint voor Beheer > Inrichting > Organisatie > Bedrijfsgegevens en activeer het tabblad Instellingen.
  • Vink in het blok Per kantoor het veld Productvervaardiging aan. De producten (brieven/e-mails) staan dan per kantoor in de vensters van productvervaardiging klaar.
  • Maak op het hoofdkantoor in Outlook voor ieder kantoor een account aan waarop u kunt inloggen. Bij dit kantoor hoort dan het e-mailadres van het subkantoor als afzender.

De campagne maakt u dan aan met de volgende stappen:

  1. Voer de campagne uit.
  2. Login in Outlook met het account van het subkantoor.
  3. Kies in de productvervaardiging de producten van het subkantoor. De producten worden nu verzonden met het mailadres en de informatie van het subkantoor.
  4. Herhaal de stappen 2 en 3 voor eventuele overige subkantoren.