Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Relaties

Relaties zijn de basis van uw administratie. Een goede kennis van de onderwerpen die in dit onderdeel voorkomen is daarom nodig om met Scenario Assurantie te kunnen werken. In het onderdeel Relaties leest u over het administreren en beheren van gegevens van

  • particuliere relaties (Personen)
  • zakelijke relaties (Instanties)

Ook leest u over onder meer digitale dossiervorming en het werken met een workflow.

Om met het onderdeel Relaties aan de slag te gaan, moet u al bekend zijn met het onderdeel Algemene informatie.

Voor een aantal onderwerpen in dit onderdeel is het noodzakelijk dat Scenario Assurantie op een juiste manier is ingericht. Dat kan op drie manieren gedaan zijn:

  • U maakt gebruik van een versie van Scenario Assurantie waarin de basisinrichting bij de installatie wordt meegegeven.
  • Bij een migratie is de inrichting (deels) door een consultant uitgevoerd.
  • Uw eigen applicatiebeheerder heeft Scenario Assurantie ingericht.

Is er nog niets ingericht, dan kunt u dit zelf doen met behulp van het onderdeel Inrichting en algemeen beheer van Scenario Assurantie. Uiteraard kunt u hiervoor ook consultancy aanvragen.