Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Eigen gegevensgroepen

In dit onderwerp is beschreven hoe u op het tabblad Bijzonderheden groepen kunt toevoegen waarin u uw eigen gegevens kunt registreren. Dit zijn de Eigen gegevensgroepen. Om gebruik te kunnen maken van deze groepen moeten deze in Scenario Assurantie zijn ingericht. Hoe u de inrichting hiervan verzorgt, is beschreven in het onderwerp Eigen gegevensgroepen inrichten.

  1. Activeer de box Groepsomschrijving.
  2. Kies Toevoegen.

    Het venster Info wordt geopend. U ziet hierin een overzicht van de eigen gegevensgroepen die door u gedefinieerd zijn.

  3. Selecteer de groep die u wilt toevoegen.
  4. Klik op Kies.

    Het venster Eigen gegevens relatie wordt geopend.

  5. Vul de velden in zoals dat in uw organisatie is afgesproken. Het kan zijn dat deze velden in verschillende tabbladen staan.

    Vul de gegevens op de verschillende tabbladen (indien aanwezig) in.

  6. Kies Bewaar.

    De gegevens van de groep worden opgeslagen.

  7. Voeg eventueel andere groepen toe. Als uw applicatiebeheerder heeft aangegeven dat een groep herhaald mag worden, kunt u de groep meer dan eens toevoegen.

Nadat u de groepen heeft gevuld, ziet de box er bijvoorbeeld als volgt uit:

Image-0038

  • In de kolom Groepsomschrijving ziet u de naam van de groep.
  • In de kolom Waarde Voorkomen ziet u de waarden van de rubrieken waarbij is aangegeven dat de waarde in de omschrijving moet worden opgenomen.