Productaanvragen klaarzetten en mailenEen productaanvraag die u als e-mail wilt versturen gaat als volgt. Via de menuoptie Nog te behandelen documenten. opent u het vensterIn het bovenstaande voorbeeldvenster is een pakketpolis gekoppeld aan een tekst lay-out waarbij in het venster Tekst Lay-out DBS het veld Via e-mail is aangevinkt. De productaanvraag met de gekoppelde documenten wordt daarom per e-mail verzonden. Selecteer in het venster Nog te behandelen documenten het gewenste document en activeer de knop . U ziet de volgende melding:
Kiest u voor , dan vindt u de productaanvraag via .Als u een productaanvraag eerst wilt afdrukken, gaat u naar het tabblad Documenten.
Om de productaanvraag te mailen, selecteert u in het tabblad het product en activeert de knop .
Nu wordt
Het verzonden e-mailbericht met als bijlage het binnengekomen DBS-document als PDF, ziet u in het postvak Verzonden van uw MS Outlook. | ||||