Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Bedrijfsdocumenten toevoegen

In het venster Muteren bedrijfsgegevens kunt u aan het tabblad Documenten bedrijfsdocumenten voor bijvoorbeeld akkoordverklaringen toevoegen. Bedrijfsdocumenten die u in DIAS Assurantie inricht, kunt u gebruiken in DIAS Cloud Adviseursportaal. Om bedrijfsdocumenten toe te voegen, doet u het volgende:

  1. Open het venster Muteren bedrijfsgegevens en klik op het tabblad Documenten.
  2. Kies in de box Bedrijfsdocumenten via het rechtenmuismenu voor Toevoegen.
  3. Het venster Info dat wordt geopend toont twee type akkoordverklaringen: Akkoordverklaring schade en Akkoordverklaring verzekering.

    venster info
  4. Om een Akkoordverklaring schade te koppelen, selecteert u dit type document en klikt u op de knop Kies.
  5. Het venster Muteren bedrijfsdocument wordt geopend. Klik op de knop Importeer bedrijfsdocument.

    importeer bedrijfsdocument
  6. Selecteer een door u gemaakt bedrijfsdocument (PDF-bestand) om dit te koppelen.

    importeer bedrijfsdocument2
  7. Klik op Bewaar.

U kunt nu in DIAS Cloud Adviseursportaal het bewuste bedrijfsdocument bekijken en verwerken.