ProductvervaardigingAls u gebruikmaakt van EDV zijn bij productvervaardiging via het menu en en onder de verschillende Status producten aanpassingen gedaan voor EDV. Als u gebruikmaakt van EDV en u selecteert bij 1 Nog opmaken één of meer groepen die als e-mail verzonden moeten worden, krijgt u de volgende melding als u op drukt:
Als u kiest voor Ja worden de productaanvragen die als e-mail gekenmerkt stonden, omgezet naar gewone aanvragen. De geselecteerde aanvragen komen hierna beschikbaar bij 2 Nog afdrukken. Na verwerking bij Status 2, worden de aanvragen beschikbaar bij 3 Klaar. Zoals bekend kunnen vanuit status 3 documenten teruggezet worden naar 1 Nog opmaken. Voor omgezette e-mailaanvragen geldt dan wel dat deze niet als e-mail teruggezet worden. Als er geen e-mail aanvragen geselecteerd zijn, worden de aanvragen direct opgemaakt en komen ze beschikbaar bij 2 Nog afdrukken. Bij 2 Nog afdrukken is een extra knop aanwezig.
Deze knop wordt (net als de knop ) pas actief als is aangevinkt. Ook op het venster met documenten is deze knop aanwezig: Na het selecteren van één of meer aanvragen of documenten volgt bij het drukken op de knop de volgende vraag:
Als u kiest voor worden alle bijbehorende documenten in Pdf-formaat klaargezet in een subdirectory binnen de directory die in de bedrijfsgegevens is aangegeven. De subdirectory heeft als naam EEJJMMDD_HHMMSS_Naam medewerker. Wanneer alle geselecteerde documenten verwerkt zijn, wordt een bestand ‘Gereed.txt’ in de subdirectory geplaatst, zodat u zeker weet dat het proces afgerond is.
| ||||