Scenario: tijdstip reactie klant (4097)
contract/api/v1/scenarios/{id}/reactieklant
Bij het opvragen van de reactie van de klant wordt nu ook de datum en tijd van het accepteren dan wel niet accepteren door de klant geleverd:
{
"ScenarioId": 0,
"ReactieKlantId": "NotSet",
"TijdstipReactieKlant": "2024-02-14T14:54:22.382Z",
"Reden": "string"
}
Merk op: bij scenario’s die all bestonden voordat deze versie werd aangebracht is wel de datum bewaard, maar niet de tijd. Bij die scenario’s wordt de tijd dus altijd geleverd als 00:00:00.000.
contract/api/v1/scenarios
Ook bij het opvragen van de lijst van scenario’s wordt dit tijdstip geleverd:
{
"Data": [
{
"ScenarioId": 0,
"RelatieId": 0,
"StatusId": "NotSet",
"Omschrijving": "string",
"DatumAangemaakt": "2024-02-14T14:57:03.109Z",
"DatumOfferte": "2024-02-14T14:57:03.109Z",
"DatumAfgerond": "2024-02-14T14:57:03.109Z",
"StatusAanbodId": "NotSet",
"DatumAanbod": "2024-02-14T14:57:03.109Z",
"ReactieKlantId": "NotSet",
"DatumReactieKlant": "2024-02-14T14:57:03.109Z",
"TijdstipReactieKlant": "2024-02-14T14:57:03.109Z",
"IsInBehandelingBijBackoffice": true,
"RedenBehandelingBijBackofficeId": "NotSet",
"BedrijfId": 0,
"Kantoor": {
"BedrijfId": 0,
"KantoorId": 0
}
}
],
"Paging": {
...
}
}
Het veld DatumReactieKlant is feitelijk vervangen door TijdstipReactieKlant, maar blijft bestaan voor compatibiliteit met reeds bestaande programmatuur. In DatumReactieKlant is alleen de datum beschikbaar.
|