|
Bekijk slotvragen en subvragen bij digitaal akkoord (4.1.3.3)
Wanneer je als adviseur werkt met het portaal en een digitaal akkoord verwerkt, wil je de slotvragen kunnen inzien die tot uitval hebben geleid. Daarnaast wil je ook eventuele subvragen en hun antwoorden kunnen bekijken, zodat je een volledig beeld hebt van de situatie. Zo krijg je gericht inzicht in de reden van uitval en kun je de vervolgstappen beter bepalen.
- Aanpassingen
Alleen de slotvragen die tot uitval hebben geleid worden getoond in het onderdeel Reactie klant.
 - De antwoorden op deze specifieke slotvragen zijn zichtbaar voor je als adviseur.
- Subvragen worden altijd getoond in de kolom Toelichting bij de slotvraag waar ze bij horen.

De opmaak van subvragen is als volgt:- Tekst (bijvoorbeeld: Naam verzekeraar) gevolgd door een dubbele punt en spatie.
- Antwoord (bijvoorbeeld: Verzekeraar janssen).
- Bij meerdere subvragen worden deze allemaal opgenomen in de kolom Toelichting, telkens gescheiden door een lege regel.
- De tekst van de eerste kolomkop is aangepast van Soort slotvraag naar Slotvraag.
- Een gevulde toelichting en/of subvragen worden altijd getoond, ongeacht of er sprake is van uitval.
- De weergave van slotvragen en subvragen is duidelijk gestructureerd en goed leesbaar.Impact Je kunt bij een digitaal akkoord nu direct zien welke slotvragen tot uitval hebben geleid en wat de antwoorden van de klant waren. Daarnaast zie je ook eventuele subvragen en hun antwoorden, waardoor je een completer beeld krijgt. Dit geeft je beter inzicht in de reden van uitval en helpt je om de juiste vervolgstappen te bepalen.
Impact Je kunt bij een digitaal akkoord nu direct zien welke slotvragen tot uitval hebben geleid en wat de antwoorden van de klant waren. Daarnaast zie je ook eventuele subvragen en hun antwoorden, waardoor je een completer beeld krijgt. Dit geeft je beter inzicht in de reden van uitval en helpt je om de juiste vervolgstappen te bepalen.
|