Nota's opnieuw afdrukken via Overzicht posten
Van elke boeking die u in Scenario Assurantie maakt, kunt u vanuit het postenoverzicht een nota aanmaken. U neemt dan de actuele postgegevens op in het document. Wanneer er mutaties zijn geweest, kunt u op deze manier geen duplicaat van het originele incassodocument maken.
U maakt het incassodocument als volgt:
- Kies in het lint voor . Het venster Toegang relaties wordt geopend.
- Selecteer de gewenste relatie.
- Klik op de knop Posten. Het venster Muteren posten wordt geopend.
- Selecteer de post waarvoor u het incassodocument wilt vervaardigen.
Ziet u de post niet in de lijst staan? Lees dan het onderwerp Toelichting venster Muteren posten.
- Kies in het vensterlint voor . Het venster Aanmaken productaanvraag wordt geopend.
- Selecteer in de box Type product de waarde Postgegevens.
- Selecteer in de box Te selecteren documenten het document dat u wilt aanmaken.
- Klik op OK.
De werkwijze is verder gelijk aan de werkwijze voor andere documenten die u vervaardigt. Zie het onderwerp Documentvervaardiging.
|