Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Inrichting DPM in Scenario Assurantie

Voordat u met DPM kunt werken moet er in Scenario Assurantie een aantal zaken worden ingericht. Door deze inrichting heeft u zelf invloed op de gegevens die in DPM zullen worden getoond, hoe deze gegevens eruit zien, en welke gegevens verplicht zijn als men in DPM wil muteren. Het stappenplan voor de inrichting kunt u vinden in het onderwerp Werkprocessen optimalisatie DPM

Uw gegevens in Scenario Assurantie moeten zo compleet mogelijk zijn. Hoe meer gegevens u in Scenario Assurantie bij relaties, contracten en schades heeft ingevoerd, hoe meer informatie uw klant krijgt over zijn polissen. Bovendien zal een klant eerder geneigd zijn om foutieve informatie te wijzigen dan niet aanwezige informatie aan te vullen.

Zo zult u voor een snelle afwikkeling van alle mutaties binnen DPM willen beschikken over zowel het privé- als het zakelijke e-mailadres van uw klanten. Bijvoorbeeld bij een schademelding kunt u dan direct de noodzakelijke documenten e-mailen.

Standaard inrichting assurantiën in combinatie met DPM

Het is voor het gebruik van DPM niet noodzakelijk de module Standaard inrichting assurantiën te hebben. Als u wel gebruik maakt van die module, zal het controleren van de database in de meeste gevallen veel minder tijd kosten. Bovendien is er minder kans dat er contracten met een inhoudelijke verkeerde inrichting worden geëxporteerd.