Medewerkers inrichten voor de kantoormodule
Nadat u de kantoren heeft ingericht, kunt u de medewerkersgegevens aan een kantoor koppelen. Hoe u de kantoren inricht leest u in het onderwerp Kantoren inrichten voor kantoormodule. De medewerkersgegevens worden standaard aan het hoofdkantoor gekoppeld. Hieronder leest u hoe u de medewerkersgegevens koppelt aan de subkantoren.
- Kies in het lint voor . Het venster Muteren medewerkers wordt geopend.
- Kies voor Wijzigen.
- Selecteer in het veld Medewerker met de knop
de juiste medewerker.De algemene informatie over dit venster en de manier om medewerkergegevens in te voeren vindt u in het onderwerp Medewerkers toevoegen. Hieronder zijn alleen de velden voor de Kantoormodule beschreven.
- Activeer de box Medewerker werkt op de volgende kantoren en kies voor Toevoegen.
- Selecteer in het venster Info het juiste kantoor en klik op Kies.
Voeg eventueel een volgend kantoor toe als de medewerker op meer dan één kantoor werkzaam is. De relatie kan tijdens het werken met Scenario Assurantie van kantoor wisselen, zie het onderwerp Kantoor kiezen.
- Selecteer in het veld Default kantoor een van de kantoren. Wanneer de medewerker Scenario Assurantie opstart, wordt dit kantoor gekozen. Ook in correspondentie zal het default kantoor gebruikt worden.
- Bewaar de gegevens.
U kunt u de autorisatie voor de medewerkers inrichten. Zie het onderwerp Autorisatie medewerkers voor kantoormodule.
|