Afdeling per kantoorniveau
U kunt afdelingen, en dus ook de gebruikers die aan een afdeling zijn toegewezen, aan een kantoor koppelen. Als u de functie Afdeling per kantoorniveau gebruikt, wordt er een controle uitgevoerd bij het wijzigen van de gegevens van de medewerker. In deze controle wordt gekeken of het default kantoor en de default afdeling bij hetzelfde niveau horen.
Voordat u dit in Scenario Assurantie inricht, moet u een duidelijk organigram hebben met daaraan gekoppeld de workflow van planningen. De planningen richt u in voor de juiste afdelingen en medewerkers per kantoor. Daarna kunt u de afdelingen aan de kantoorniveaus koppelen. U doet dit als volgt:
- Kies in het lint voor .
- Kies voor Wijzigen en selecteer het bedrijf dat u wilt inrichten.
- Activeer het tabblad Indeling.
- Plaats een vinkje in het veld Afdeling per kantoorniveau.

- Selecteer een afdeling en kies voor Wijzigen. Het venster Muteren afdeling wordt geopend.

- Selecteer in het veld Niveau op welk niveau deze afdeling is ingedeeld. U kunt kiezen uit
- Frontoffice
- Hoofdkantoor
- Subkantoor
Let op!
Het veld Niveau is verplicht als het veld Afdeling per kantoorniveau is aangevinkt. U moet dus bij alle afdelingen een kantoorniveau invullen.
- Bewaar de wijzigingen. Op het tabblad Indeling ziet u in de box Afdelingen de kolom Niveau.

Zie ook de onderwerpen
- Controle afdeling per kantoorniveau en
- Kantoorindeling bij selecties en tekst lay-outs.
|