Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Kantoren aanmaken

De kantoren richt u in in de bedrijfsgegevens. Hoe u dit doet leest u in het onderwerp Kantoor inrichten in bedrijfsgegevens. Voor de kantoormodule moet op op de onderstaande velden letten. Voordat u de kantoren inricht moet u de bibliotheken inrichten, zie het onderwerp Selectiebibliotheken kantoormodule aanmaken.

  • Geef het kantoor een naam in het veld Kantoor. Zorg dat de kantoornamen duidelijk zijn voor u, voor uw medewerkers en voor uw relaties. De kantoornaam wordt ook in correspondentie getoond.
  • Selecteer met Alt + i Infoknop een bibliotheek in het veld Bibliotheeknummer. Wanneer er nog geen bibliotheken zijn ingericht, doet u dit alsnog. Zie het onderwerp Selectiebibliotheken kantoormodule aanmaken.

    De bibliotheek bevat de selecties waaruit het kantoor kan kiezen bij het uitvoeren van selecties. Een kantoor kan aan slechts één bibliotheek gekoppeld worden.

  • De box Subkantoren is beschreven in het onderwerp Subkantoren toevoegen. Voordat u deze box inricht, richt u het hoofdkantoor in, zie het onderwerp Hoofdkantoor benoemen.