Telefoon inkomend inrichten
U kunt bij een inkomend telefoongesprek Scenario Assurantie automatisch een venster laten openen: 
- het venster Toegang Relaties van de relatie waarbij het binnenkomende telefoonnummer is geregistreerd.
 - het venster om een telefoonnotitie aan te maken.
 
 Dit richt u als volgt in: 
- Kies in het lint voor . Het venster Muteren medewerkers wordt geopend.
 - Kies Wijzigen.
 - Selecteer de juiste medewerker.
 - Activeer het tabblad Instellingen.
  
 - Plaats een vinkje in het veld Notitievenster openen bij inkomende telefoonlijn. 
Verwijder het vinkje wanneer het venster Toegang Relaties geopend moet worden. 
 - Kies Bewaar.
 - Herhaal dit voor andere medewerkers.
 
 Om het bovenstaande te laten werken, moet u ook uw telefooncentrale hiervoor inrichten. Zie hiervoor het onderwerp Telefooncentrale inrichten. Wanneer u gebruik maakt van de VoIP-oplossing van DIAS Software is dit al voor u ingericht. 
   |