Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Telefoon inkomend inrichten

U kunt bij een inkomend telefoongesprek Scenario Assurantie automatisch een venster laten openen:

  • het venster Toegang Relaties van de relatie waarbij het binnenkomende telefoonnummer is geregistreerd.
  • het venster om een telefoonnotitie aan te maken.

Dit richt u als volgt in:

  1. Kies in het lint voor Beheer > groep Organisatie > Medewerker. Het venster Muteren medewerkers wordt geopend.
  2. Kies Wijzigen.
  3. Selecteer de juiste medewerker.
  4. Activeer het tabblad Instellingen.

    SNAG-00069

  5. Plaats een vinkje in het veld Notitievenster openen bij inkomende telefoonlijn.

    Verwijder het vinkje wanneer het venster Toegang Relaties geopend moet worden.

  6. Kies Bewaar.
  7. Herhaal dit voor andere medewerkers.

Om het bovenstaande te laten werken, moet u ook uw telefooncentrale hiervoor inrichten. Zie hiervoor het onderwerp Telefooncentrale inrichten. Wanneer u gebruik maakt van de VoIP-oplossing van DIAS Software is dit al voor u ingericht.