Telefoon inkomend inrichten
U kunt bij een inkomend telefoongesprek Scenario Assurantie automatisch een venster laten openen:
- het venster Toegang Relaties van de relatie waarbij het binnenkomende telefoonnummer is geregistreerd.
- het venster om een telefoonnotitie aan te maken.
Dit richt u als volgt in:
- Kies in het lint voor . Het venster Muteren medewerkers wordt geopend.
- Kies Wijzigen.
- Selecteer de juiste medewerker.
- Activeer het tabblad Instellingen.

- Plaats een vinkje in het veld Notitievenster openen bij inkomende telefoonlijn.
Verwijder het vinkje wanneer het venster Toegang Relaties geopend moet worden.
- Kies Bewaar.
- Herhaal dit voor andere medewerkers.
Om het bovenstaande te laten werken, moet u ook uw telefooncentrale hiervoor inrichten. Zie hiervoor het onderwerp Telefooncentrale inrichten. Wanneer u gebruik maakt van de VoIP-oplossing van DIAS Software is dit al voor u ingericht.
|