| Handtekening/Afsluiting in e-mailAls u een lay-out maakt als e-mail en deze via Outlook verstuurt, heeft u twee mogelijkheden om de e-mail afsluiting/handtekening onder een brief te plaatsen.  Met afsluiting of handtekening wordt bedoeld het gedeelte van de brief dat u onder iedere brief plaatst, zoals uw naam, functie, contactgegevens, een disclaimer.  U voegt de afsluiting toe aan de tekst lay-out. Opmaak en afbeeldingen kunt u uit een bestaande e-mail kopiëren, als u daar in Outlook al gebruik van maakt.Voor naam en functie gebruikt u de daarvoor beschikbare velden uit Scenario Assurantie. Deze vindt u in het venster Veld invoegen onder . Zie ook het onderwerp Mode: Veld Invoegen.
 Deze methode kunt u gebruiken als u altijd dezelfde afsluiting in een brief wilt gebruiken, en alleen de gegevens van de ingelogde medewerker wilt wijzigen.U bewerkt de brief in Outlook en voegt met de Outlookfunctie de gewenste handtekening toe. Deze methode kunt u alleen gebruiken voor brieven die u per stuk maakt, bij mailings vervalt deze optie. Het voordeel is dat u flexibeler kunt zijn in de afsluiting.Maak de brief aan.Zorg dat het veld Bewerken en verzenden in Outlook is aangevinkt.Als de brief als e-mail in Outlook is geopend, kiest u in het lint van Outlook voor tabblad Bericht > groep Invoegen > Handtekening.Kies een van de bij u in gebruik zijnde handtekeningen.
 Meer informatie over het gebruik van handtekeningen vindt u in de documentatie van Microsoft Outlook.
 |