Veldnaam
|
Toepassing
|
Taken/Notities tonen bij opstarten
|
In dit veld geeft u aan of bij het starten van Scenario Assurantie door deze gebruiker, direct de taken en notities bestemd voor deze gebruiker (het Activiteitenoverzicht) getoond moeten worden.
Als u gebruikmaakt van werkprocessen (planningen, taken) is het verstandig dit veld aan te vinken.
|
Aantal dagen vooruit lezen
|
Met dit aantal kunt u aangeven hoeveel dagen voor de uiteindelijke datum, waarop de taak uitgevoerd en/of de notitie moet worden gelezen, ook daadwerkelijk de taak en/of notitie getoond wordt bij het starten van Scenario Assurantie.
Als u bijvoorbeeld 2 invult, ziet u 2 dagen voordat een taak mag worden uitgevoerd de taak verschijnen in het Activiteitenoverzicht of in de widget Taken.
|
Afdelingstaken tonen in activiteiten overzicht
|
Standaard wordt het activiteitenoverzicht geopend met de taken van de ingelogde medewerker. Door hier een vinkje te plaatsen, worden standaard de afdelingstaken getoond. In het activiteitenoverzicht kan dit weer gewijzigd worden door de medewerker.
Wanneer u gebruik maakt van de Kantorenmodule ziet u alleen de taken van de afdeling van het kantoor waarvoor u bent ingelogd. U ziet de naam van het betreffende kantoor in de titelbalk van het Activiteitenoverzicht.
|
Taken van alle kantoren inzien
|
(Alleen bij de Kantorenmodule)
Wanneer u dit aanvinkt, kan een medewerker de taken van alle kantoren inzien in het venster Activiteiten overzicht per kantoor, dus ook die van het hoofdkantoor.
|
Live update toestaan
|
Hiermee staat u het de medewerker toe een Scenario Assurantie ftp update van Intranet te downloaden. Voor informatie raadpleegt u het onderwerp Updates.
|
Update installeren toestaan
|
Door dit aan te vinken staat u toe dat de medewerker de ftp update kan installeren. Zie het onderwerp Updates.
Scenario Assurantie zal automatisch proberen een update te installeren op het moment dat de laatste gebruiker uitlogt. Het is daarom verstandig dit recht (en dat van Live update toestaan) toe te kennen aan een gebruiker die laat op de dag uitlogt.
|
Nieuwe versie installeren toestaan
|
Door dit veld aan te vinken staat u toe dat de medewerker een nieuwe versie van Scenario Assurantie kan installeren.
|
Standaard printer, Behorend bij, Printernaam, Aanpassing horizontaal, Aanpassing verticaal.
|
Als u met de i-knop een standaard printer heeft gekozen of heeft toegevoegd, worden deze velden gevuld. Zie het onderwerp Printers medewerkers voor het inrichten van de printers.
|
Pad externe documenten
|
Hier geeft u het pad op naar de directory op uw netwerk waarin deze medewerker gewoonlijk documenten plaats. Bij het toevoegen van externe documenten in een dossier zal Scenario Assurantie automatisch naar deze directory gaan.
U kunt hier bijvoorbeeld kiezen voor het bureaublad of de directory Mijn documenten.
|
Internet export
|
Zodra hier een waarde staat ingevuld, krijgt u toegang tot het tabblad Internet. Zie verder het onderdeel DPM.
|
Boekjaar kiezen toestaan
|
Als dit is aangevinkt geeft u deze medewerker de mogelijkheid om bij het inloggen en/of onder een ander boekjaar dan het huidige te kiezen.
|
Direct doorstarten naar Totaaloverzicht
|
Door dit veld aan te vinken komt na het kiezen van de knop Dossier direct het Totaaloverzicht in beeld in plaats van het scherm Overzicht dossiers.
Het handboek gaat er van uit dat Totaaloverzicht niet is aangevinkt.
|
Notitievenster openen bij inkomende telefoonlijn
|
Als u gebruik maakt van de telefoonkoppeling van Scenario Assurantie, krijgt u het Klantbeeld te zien bij een inkomende lijn. Als u het veld Notitievenster openen... aanvinkt, wordt in plaats daarvan het venster voor het invoegen van een telefoonnotitie bij de betreffende relatie geopend.
Zie verder het onderwerp Telefoonkoppeling.
|
Toegang relaties openen bij inkomende telefoonlijn
|
(Alleen met de Scenario Assurantie-telefoonkoppeling)
Wanneer u dit veld aanvinkt, wordt het venster Toegang relaties geopend bij een inkomende telefoonlijn. Laat u dit veld leeg, dan wordt het Klantbeeld geopend.
|
Toon gegevens van andere bedrijven
|
Als dit veld is aangevinkt, kan de medewerker de gegevens van andere bedrijven raadplegen in de widgets. Het is niet mogelijk die gegevens te wijzigen.
|
Gebruikersnaam Outlook
|
Dit veld gebruikt u wanneer u Zarafa gebruikt. Vul het met de gebruikersnaam voor Outlook; dus niet het volledige mailadres.
|
Aantal maanden historie op widget documenten
|
Het dit veld bepaald u hoeveel maanden u standaard kunt terugkijken in de widget Documenten van het Klantbeeld. Als u veel documenten in Scenario Assurantie gebruikt, is het aan te bevelen hier 1 of 2 te gebruiken. De gegevens in de widget laden dan sneller. In de widget kunt u de periode aanpassen wanneer u deze opent.
|
Code correspondentie afsluiting
|
Deze tabel gebruikt u om een bepaalde afsluiting voor een brief te maken. U kunt deze code gebruiken in een test.
De tabel kunt u beheren via .
|
Tekst correspondentie afsluiting
|
Deze tekst kunt u voor deze medewerker opnemen in de afsluiting (of elders) van een brief, bijvoorbeeld de dagen waarop deze medewerker aanwezig is.
|
Posten bij openen overzicht
|
U kiest hier wat de betreffende medewerker standaard ziet als hij het venster Overzicht posten opent. U kunt kiezen uit:
- Dichtgeboekt
- In saldo
- Openstaand
De medewerker kan in het venster zelf een andere keuze maken.
|
Lay-out bibliotheek
|
Hier selecteert u de bibliotheek waaruit deze medewerker de tekst lay-outs mag gebruiken. Zie ook het onderwerp Lay-out bibliotheken gebruiken.
|
Andere brieven Lay-out bibliotheken toestaan
|
Vink dit veld aan als de medewerker ook de tekst lay-outs uit andere bibliotheken mag gebruiken. Zie ook het onderwerp Lay-out bibliotheken gebruiken.
|