Dossiervorming inrichten
De dossiervorming richt u in met de vinkvelden van het onderstaande blok van het venster Tekst Lay-out:

- In het veld Dossiervorming heeft u aan hoe het document opgeslagen moet worden. U kunt kiezen uit:
- Automatisch in dossier
- Automatisch in standaarddossier. Dit kan het standaarddossier zijn van een relatie, een contract, enz.
- Geen dossiervorming. Het document wordt nooit opgeslagen.
- Handmatig toewijzen aan dossier. Steeds als u dit document maakt, krijgt u de vraag te zien in welk dossier u het wilt opslaan. Als u de tekst lay-out voor een mailing wilt gebruiken, kiest u een andere waarde in het veld.
- Het veld Alleen het kenmerk gebruikt u als u niet het hele document wilt opslaan, maar alleen de omschrijving (het kenmerk). Dit doet u bijvoorbeeld bij mailings die bij alle relaties dezelfde inhoud hebben.
- Het veld Opslaan als PDF vinkt u aan wanneer u het document als een PDF wilt opslaan in plaats van als bijvoorbeeld een Word-document.
- Het veld Soort dossier kunt u alleen benaderen wanneer u in het veld Dossiervorming heeft gekozen voor Automatisch in dossier. In het veld Soort dossier geeft u aan in welk soort dossier het document opgeslagen moet worden. U kunt hier niet kiezen voor Standaarddossier.
- In het veld Soort document geeft u aan wat voor soort document het betreft. De waarde die u hier kiest kan gebruikt worden in workflows.
U kunt deze gegevens bij het vervaardigen van de producten nog aanpassen.
|