Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Controle inrichting Scenario Assurantie t.b.v. Aplaza

U bent klaar voor de inrichting wanneer u de onderstaande punten heeft gecontroleerd.

  1. Alle medewerkers die met Aplaza mogen werken zijn in het bezit van hun eigen digitale paspoort.
  2. De licentie Aplaza is aangevinkt in Scenario Assurantie.

    Dit controleert u door in het lint te kiezen voor Autorisatie > groep Licenties > Invoeren licentie, tabblad Licentiegegevens. Wanneer het veld Aplaza daar leeg is, klikt u op de knop Knop Ophalen licentiegegevens via webservice om uw actuele licentie op te halen. Zie ook het onderwerp Licentiegegevens invoeren/wijzigen.

  3. De e-mailadressen zijn op de juiste plaats ingevuld:
    • In Beheer > groep Organisatie > Bedrijfsgegevens. Controleer op het tabblad Bedrijf of daar het e-mailadres van uw bedrijf is ingevuld.
    • In Beheer > groep Organisatie > Medewerkers. Controleer bij alle medewerkers die met Aplaza moeten werken of hun e-mailadres is ingevuld. Dit moet overeenkomen met het e-mailadres van het digitale paspoort.
    • In Beheer > Administratie > Assurantiën > Gim > Gim instellingen. Klik op de knop GCM Configuratie. Controleer of hier het e-mailadres van de medewerker staat. Dit moet identiek zijn aan het e-mailadres van het digitale paspoort.
  4. Herstart Scenario Assurantie. Bij de herstart wordt de programmatuur die nodig is voor de koppeling geïnstalleerd.