Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Aplaza-gebruikers inrichten

Medewerkers die van Aplaza gebruik mogen maken moet u binnen Scenario Assurantie hiervoor autoriseren. Ook moet voor elk van deze medewerkers een digitaal paspoort aanwezig zijn. Voor elke medewerker richt u het volgende in:

  • Het digitaal paspoort. Een handleiding vindt u op https://dp.abz.nl/

    Oude digitale paspoorten moeten van de PC van de medewerker worden verwijderd.

    Let op!

    Bij de installatie moet u aangeven dat de persoonlijke sleutel te exporteren is.

  • Medewerkersgegevens. Het is belangrijk dat u bij iedere medewerker in Scenario Assurantie het bij het digitaal paspoort behorende e-mailadres registreert.
  • Afdeling. Iedere medewerker die van Aplaza gebruik gaat maken, moet gekoppeld zijn aan een afdeling die geautoriseerd is voor Aplaza. Zie het onderwerp Afdeling inrichten t.b.v. Aplaza.
  • Aanmelding bij Aplaza. Hierover leest u in het onderwerp Medewerkers als Aplaza-gebruiker aanmelden.

    Een medewerker is pas geautoriseerd voor Aplaza als die medewerker ook aan Aplaza-gebruikersbeheer is toegevoegd.