Productaanvragen/documenten verwijderen
U kunt productaanvragen te verwijderen uit het venster Productvervaardiging. U kunt
- productaanvragen zelf verwijderen, of
- individuele documenten uit de productaanvraag verwijderen.
Het verwijderen van productaanvragen houdt in dat u deze aanvragen niet meer kunt afdrukken vanuit de productvervaardiging. Dat kan betekenen dat u
- de documenten handmatig uit de dossiers moet printen,
- met een mailing de productaanvraag opnieuw moet maken, of
- de back-up moeten terugzetten.
Wat van toepassing is, is afhankelijk van het soort productaanvraag.
Hieronder leest u hoe u een productaanvraag of een document daaruit verwijdert.
- Kies in het lint voor . Het venster Productvervaardiging wordt geopend.

- Selecteer de productaanvraag die u wilt verwijderen.
- Selecteer het geselecteerde document dat u wilt verwijderen.
U kunt meer dan één aanvraag of document selecteren door met de Ctrl-toets ingedrukt de te verwijderen zaken aan te klikken.
- Plaats een vinkje in het veld Toon documenten.
- Klik op Verwijder op het tabblad
- Aanvragen wanneer u de hele aanvraag wilt verwijderen.
U krijgt de volgende melding te zien:
Weet u zeker dat u de geselecteerde groepen wilt verwijderen?
- Documenten wanneer u een of enkele documenten uit een aanvraag wilt verwijderen.
U krijgt de volgende melding te zien:
Weet u zeker dat u de geselecteerde aanvragen wilt verwijderen?
Kies Ja als u de aanvraag voor het betreffende document wilt verwijderen.
Heeft de aanvraag Status 2 (nog af te drukken) en u kiest voor Ja, dan krijgt u de melding:
Wilt u de geselecteerde aanvragen tevens uit het dossier verwijderen?
Kiest u hier voor Ja, dan wordt niets van het opgemaakte document bewaard. Kiest u voor Nee, dan wordt, wanneer het document aan een dossier is gekoppeld, dit in het dossier bewaard.
|