Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Productvervaardiging

In het onderwerp Documenten vervaardigen leest u hoe u zorgt dat producten in het venster Productvervaardiging klaar komen te staan.

Vanuit het venster Productvervaardiging kunt u uw documenten afdrukken of verwijderen. Hier worden uw af te drukken en op te maken documenten verzameld. In dit onderwerp leest u hoe u de documenten kunt afdrukken of verzenden en welke mogelijkheden u daarbij heeft.

  1. Kies in het lint voor Bureau > groep Correspondentie > Uitgaand.
    • Wilt u alleen de uitgaande correspondentie van uzelf (de ingelogde medewerker) zien, dan kiest u voor Bureau > groep Correspondentie > WijzigenUitgaand > Uitgaand per medewerker. De verdere werking is als hetzelfde.
    • Als u van de kantoormodule gebruikmaakt, kunt u kiezen voor Bureau > groep Correspondentie > WijzigenUitgaand > Uitgaand per kantoor. Hierover leest u meer in het onderwerp Productaanvragen per kantoor.

    Het venster Productvervaardiging wordt getoond.

    U kiest hierin een Status product. U kunt

    • direct het juiste statusnummer invullen en op Enter drukken; of
    • op de knop Alt + i Infoknop achter het veld Status product klikken en in het venster Info de juiste status kiezen.

      Venster Info tbv Status product

      Voor een toelichting op de status, zie het onderwerp Statussen van Productvervaardiging.

  2. Het venster Productvervaardiging wordt gevuld met de openstaande aanvragen.

    Venster Productaanvraag (gevuld)

    • In de kolom Herkomst kunt u zien waarvan een productaanvraag afkomstig is, bijvoorbeeld een prolongatie of een campagne.
    • Sommige productaanvragen staan er dubbel in. In de ene regel ziet u de productaanvragen voor een af te drukken document, in de andere die voor een e-mail. Dit ziet u aan de kolom E-mail.
  3. Plaats een vinkje in het veld Toon documenten. Als u een aanvraag selecteert kunt u nu:
  4. Activeer het tabblad Documenten. Dit ziet er bijvoorbeeld als volgt uit:

    Venster productaanvraag tabblad Documenten

  5. Gebruik de vinkvelden rechts
    • Alles om alle documenten van de aanvraag te zien;
    • E-mail om alleen de e-maildocumenten te zien;
    • Papier om alleen de documenten te zien die afgedrukt worden.
  6. Gebruik in het vensterlint de knop Opvragen gekoppelde gegevens Knop Opvragen gekoppelde gegevensom bijvoorbeeld de contractgegevens van het geselecteerde document te zien.
  7. Gebruik de knoppen
    • OK om een individueel document of een groep geselecteerde documenten af te drukken;
    • Verwijder om een individueel document of een groep geselecteerde documenten te verwijderen.
  8. Gebruik de knoppen Vorige en Volgende om de aanvragen van een andere Status producten te bekijken. Dit doet u altijd vanuit het tabblad Aanvragen.
  9. Klik op Afsluiten om het venster te sluiten.