Ongekoppelde documenten toevoegen via Bureau
Wanneer een document nog niet aan bepaalde gegevens is gekoppeld, maar wel in Scenario Assurantie is opgeslagen, is het een ongekoppeld document. Deze documenten kunt u op twee manieren toevoegen aan een dossier:
- Kies in het lint voor
. Het venster Selecteren documenten wordt geopend.
U ziet hier een overzicht van alle documenten die nog niet aan een dossier zijn gekoppeld.
- Selecteer een document in de box Documenten.
- Kies voor Wijzigen. Het document en het venster Muteren document worden geopend. Zo ziet u bij welk dossier het document moet worden toegevoegd.
- Sluit het document.
- Als u gebruik maakt van de modulen DIS of Workflow, selecteert u in het venster Muteren document de juiste relatie, schade of het juiste contract en vervolgens het juiste bijbehorende dossier. Bewaar de gegevens.
- Als u geen gebruik maakt van de modulen DIS of Workflow, sluit u het venster Muteren document en vervolgt u de stappen. Het venster Selecteren documenten laat u open staan.
- Open het dossier waarin u het document wilt opslaan.
- Zie het onderwerp Dossiers wijzigen en raadplegen.
- Het dossier kunt u rechtstreeks benaderen door in het lint te kiezen voor . Kies voor Wijzigen en selecteer het juiste dossier.
- Activeer het venster Selecteren documenten.
- Selecteer het document dat u in het dossier wilt opslaan.
- Kies in het vensterlint voor Opnemen in geopend dossier. Het ongekoppelde bericht is nu opgeslagen in het geopende dossier.
- Bewaar de wijzigingen in het dossier.
- Herhaal dit eventueel voor andere documenten..
- Sluit het venster.
|