Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Ongekoppelde documenten toevoegen via Bureau

Wanneer een document nog niet aan bepaalde gegevens is gekoppeld, maar wel in Scenario Assurantie is opgeslagen, is het een ongekoppeld document. Deze documenten kunt u op twee manieren toevoegen aan een dossier:

  1. Kies in het lint voor Bureau > Correspondentie > Wijzigen Inkomend > Ongekoppeld. Het venster Selecteren documenten wordt geopend.

    Venster Muteren dossier (Stand. dossier Agerbeek,

    U ziet hier een overzicht van alle documenten die nog niet aan een dossier zijn gekoppeld.

  2. Selecteer een document in de box Documenten.
  3. Kies voor Wijzigen. Het document en het venster Muteren document worden geopend. Zo ziet u bij welk dossier het document moet worden toegevoegd.
  4. Sluit het document.
    • Als u gebruik maakt van de modulen DIS of Workflow, selecteert u in het venster Muteren document de juiste relatie, schade of het juiste contract en vervolgens het juiste bijbehorende dossier. Bewaar de gegevens.
    • Als u geen gebruik maakt van de modulen DIS of Workflow, sluit u het venster Muteren document en vervolgt u de stappen. Het venster Selecteren documenten laat u open staan.
  5. Open het dossier waarin u het document wilt opslaan.
    • Zie het onderwerp Dossiers wijzigen en raadplegen.
    • Het dossier kunt u rechtstreeks benaderen door in het lint te kiezen voor Beheer > groep Archief > Dossier. Kies voor Wijzigen en selecteer het juiste dossier.
  6. Activeer het venster Selecteren documenten.
  7. Selecteer het document dat u in het dossier wilt opslaan.
  8. Kies in het vensterlint voor Opnemen in geopend dossier. Het ongekoppelde bericht is nu opgeslagen in het geopende dossier.
  9. Bewaar de wijzigingen in het dossier.
  10. Herhaal dit eventueel voor andere documenten..
  11. Sluit het venster.