Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Samengestelde taak invoeren

  1. Kies in het lint voor Start > groep Openen > Relatie en selecteer de relatie.
  2. Kies Taken
  3. Kies Samengestelde taak: Knop samengestelde taak

    Het volgende venster verschijnt:

    Venster muteren taak, tab Taak, Voll omschrijving gevuld

  4. In het veld Planningnummer selecteert u de gewenste planning. In het venster dat dan verschijnt, worden de gegevens van de planning die u geselecteerd hebt getoond. Deze kunt u nog wijzigen.
  5. Selecteer het tabblad Betrokkenen:

    Venster Muteren taak, Tab Betrokkenen, Functie toevoegen tbv samengestelde taak

    Bij Onderdelen ziet u dat één taakonderdeel klaarstaat om uit te voeren en door welke afdeling de taak uitgevoerd moet worden. Eventueel wordt ook de behandelaar getoond. In de onderste box ziet u aan welke relatie de taak is gekoppeld. Een vervolg taakonderdeel wordt aangemaakt als het taakonderdeel wordt afgehandeld, afhankelijk van de inrichting an de planning.