Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Notitie wijzigen

De eenvoudigste manier om een notitie te wijzigen is vanuit het activiteitenoverzicht. U doet dit als volgt:

  1. Open een venster Activiteiten overzicht (Bureau > groep Activiteitenoverzicht > een van de mogelijke overzichten, bijvoorbeeld Persoonlijk).
  2. Activeer het tabblad Notities.
  3. Selecteer een notitie en kies voor Wijzigen.
  4. Wijzig waar nodig de gegevens. De velden Soort notitie (tabblad Notitie) en het veld Bedrijf (tabblad Betrokkenen) kunt u niet aanpassen.
  5. Bewaar de wijzigingen.

Volledige omschrijving wijzigen

Wilt u niet dat een medewerker de Volledige omschrijving wijzigt in een notitie, dan kunt u dit in Scenario Assurantie inrichten.

  1. Kies in het lint voor Beheer > groep Organisatie > Bedrijfsgegevens.
  2. Zorg dat onder Volledige omschrijving wijzigen op het tabblad Instellingen bij In notities géén vinkje staat.
  3. Wanneer u vervolgens een notitie muteert, verschijnt bij het muteren van de volledige omschrijving de melding U kunt alleen tekst toevoegen aan het einde van de bestaande tekst.