Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Notities gebruiken

Met deze functie kunt u (telefoon)gesprekken, bezoeken, offertes en afspraken administreren. Wanneer u een notitie afhandelt, kunt u deze, net als een afgehandelde taak, bewaren in het dossier van de bijbehorende relatie, contract of schade.

In Scenario Assurantie kunt u twee soorten notities aanmaken:

  • Telefoon notities

    Telefoon notities zijn bedoeld om een andere Scenario Assurantie gebruiker op uw kantoor eraan te herinneren dat er voor hem of haar gebeld is.

  • Standaard notities

    Dit zijn alle overige notities.

Notities kunt u invoeren bij bijvoorbeeld een relatie of contract. De notitie is dan automatisch daaraan gekoppeld. Vanuit het activiteiten overzicht kunt u ook notities aanmaken.

U kunt aan notities evenementen koppelen. Met deze functie kan Scenario Assurantie automatisch een vervolgactie op het toevoegen, wijzigen of afhandelen van een notitie aanmaken. Hoe u evenementen voor notities kunt inrichten is beschreven in het onderwerp Evenementen notities.