De dienst Aplaza - EMS Berichtendienst inrichten
Voor de EMS-postbus (in gebruik voor communicatie met Voogd en Voogd) kunt u een algemene gebruikersnaam instellen. Deze geldt voor alle gebruikers. Dit maakt het onderhoud op deze gegevens makkelijker.
U richt dit als volgt in:
- Kies in het lint voor . Het venster Aplaza gebruikersbeheer wordt geopend.
- Selecteer in de box Aangesloten diensten met toegang op basis van gebruikersnaam en wachtwoord de dienst Aplaza - EMS Berichtendienst.
- Kies voor Wijzigen. Het venster APLAZA toegang extranet wordt geopend. Dit ziet er bijvoorbeeld als volgt uit:

- Vink het veld Persoonlijke toegang per gebruiker collectief aanpassen aan.
- Voer de juiste gegevens in voor de velden Gebruikersnaam en Wachtwoord.
- Vink het veld Toepassen op alle Aplaza gebruikers aan.
Laat u dit veld leeg, dan gelden de nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord alleen voor de ingelogde gebruiker.
- Kies voor Uitvoeren.
- De namen van alle gebruikers staan in de box Persoonlijke toegang per gebruiker.
- Bewaar de wijzigingen.
Als u een nieuwe gebruiker aanmaakt, worden de collectieve gegevens als default ingevuld. U kunt deze eventueel aanpassen.
|