Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

FAQ's (Online Service)

Om u efficiënt te ondersteunen in uw bedrijfsvoering heeft DIAS Software een online service met veelgestelde vragen (FAQ's). Hierdoor beschikt u 24 uur per dag, 7 dagen per week over de mogelijkheid een antwoord te vinden op veel van uw vragen over het gebruik van Scenario Assurantie.

Om automatisch toegang te krijgen tot dit gedeelte van de website moet u te beschikken over inloggegevens. Deze inloggegevens hebt u van DIAS Software ontvangen en moeten zijn ingevuld in Scenario Assurantie zoals beschreven in het onderwerp Inloggegevens inrichten. Heeft u deze gegevens nog niet ingericht dan kunt u ook rechtstreeks op de website inloggen met uw gegevens.

Bent u uw inloggegevens kwijt, dan kunt u nieuwe inloggegevens aanvragen bij Customer Support.

  1. U kunt de Online service eenvoudig raadplegen:
    • Klik in het Dashboard op de knop Knop Online Service
    • Klik op de Scenario Assurantie-knop en kies Knop Online Service FAQ.
  2. In het venster dat verschijnt kunt u uw vraag invoeren en vervolgens op de knop Trinicom: zoeken klikken om uw vraag op te zoeken.

    Om Online service verder te ontwikkelen vragen wij u op de knopOnline Service: Vraag beantwoord te klikken als uw vraag is beantwoord. Is uw vraag niet beantwoord, klik dan op de knopOnline Service: Vraag niet beantwoord.
    Heeft u uw vraag niet kunnen vinden, stel dan uw vraag door op de knopOnline service: Contact te klikken.

U kunt met de knop Mijn vragen uw openstaande en/of afgehandelde vragen raadplegen en de status van afhandeling volgen. U kunt ook inzien of een collega de vraag eerder had gesteld en wat daarop het antwoord was.