E-mailadres contactpersoon als standaard-e-mailadres instellen
U kunt het e-mailadres van een contactpersoon nu gebruiken als het standaard bedrijfs-e-mailadres en dit opslaan in het venster Relatiegegevens. Hiermee kunt u dit adres gebruiken voor bijvoorbeeld het verzenden van facturen.
- Kies in het venster Relatiegegevens bij het onderdeel E-mailadres voor Toevoegen. Het venster waarin u de contactpersoon kunt selecteren, verschijnt:
 - Zet een vinkje bij het veld Standaard e-mailadres. Als u een contactpersoon hebt geselecteerd, kunt u het e-mailadres hier niet wijzigen. Alleen bij contactpersonen kunt u aangeven dat deze persoon de documenten op papier wenst te krijgen. Er is anders geen andere mogelijkheid om de soorten correspondentie aan een contactpersoon toe te wijzen. Let op: u dient de aanhef van brieven aan te passen. Neem niet de contactpersoon uit de brief op, maar de contactpersoon met het vinkje bij het betreffende vertrekpunt.
- Nieuw in dit venster zijn de velden Polisdocumenten, Herinneringen en Schade. Het aan- en uitzetten van deze velden bepaalt of het geselecteerde e-mailadres wordt gebruikt voor het versturen van polis- en schadedocumenten en herinneringen.
- Klik op de knop Bewaar
. Aan het venster Relatiegegevens, tabblad Algemeen is het e-mailadres van de contactpersoon nu als standaard verzendadres toegevoegd.
 - Als u nu een nieuwe productaanvraag maakt, ziet u dat in het venster Aanmaken productaanvraag de standaard contactpersoon is geselecteerd en dat de kolom E-mail aanwezig is.

|