Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Inrichten tekst lay-out offertedocument bij bedrijf

Bij de bedrijfsgegevens in DIAS Assurantie kunt u de tekst layout van een offertedocument inrichten die voor het DIAS Cloud Adviseursportaal kan worden gebruikt.

 

Via de menukeuze Beheer > groep Inrichting > Administratie > Lay-out > Tekst lay-out opent u het venster Tekst Lay-out.

scenario

Met het type product legt u vast waar DIAS Assurantie begint met het zoeken naar gegevens om in te tekst lay-out te zetten. Aan het selectieveld Type Product is het type Scenario toegevoegd. Met dit type kunt u gegevens toevoegen die voor een offertedocument worden gebruikt.

 

Activeer de knop Start Word om Word te starten waarna u via het venster Veld Invoegen de velden aan het Word-document kunt invoegen.

veld invoegen

Nadat u de tekst lay-out met bedrijfsgegevens heeft bewaard, kunt u deze aan de bedrijfsgegevens toevoegen.

 

Via Beheer > groep Organisatie > Bedrijfsgegevens gaat u in het venster Muteren bedrijfsgegevens naar het tabblad Instellingen 2.

muteren bedrijfsgegevens

In het veld Tekst layout offerte kunt u de tekst lay-out selecteren. Deze tekst lay-out kunt u vervolgens in DIAS Cloud Adviseursportaal gebruiken voor een maken van een offerte.