Bedrijfsdocumenten toevoegen
In het venster Muteren bedrijfsgegevens kunt u aan het tabblad Documenten bedrijfsdocumenten voor bijvoorbeeld akkoordverklaringen toevoegen. Bedrijfsdocumenten die u in DIAS Assurantie inricht, kunt u gebruiken in DIAS Cloud Adviseursportaal. Om bedrijfsdocumenten toe te voegen, doet u het volgende:
- Open het venster Muteren bedrijfsgegevens en klik op het tabblad Documenten.
- Kies in de box Bedrijfsdocumenten via het rechtenmuismenu voor Toevoegen.
- Het venster Info dat wordt geopend toont twee type akkoordverklaringen: Akkoordverklaring schade en Akkoordverklaring verzekering.
 - Om een Akkoordverklaring schade te koppelen, selecteert u dit type document en klikt u op de knop Kies.
- Het venster Muteren bedrijfsdocument wordt geopend. Klik op de knop Importeer bedrijfsdocument.
 - Selecteer een door u gemaakt bedrijfsdocument (PDF-bestand) om dit te koppelen.
 - Klik op Bewaar.
U kunt nu in DIAS Cloud Adviseursportaal het bewuste bedrijfsdocument bekijken en verwerken.
|