Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Volume toevoegen

In het volumebeheer kunt u een scanvolume toevoegen. U kunt echter niet meer dan één actief scanvolume in Scenario Assurantie aanzetten. Zie ook het onderwerp Volumebeheer.

  1. Kies in het lint voor Beheer > groep Archief > Overige > Volumebeheer. Het venster Beheren van Volumes wordt geopend.

    Venster

  2. Kies Nieuw.
  3. Vul het veld Omschrijving met de naam waaronder u het volume in Scenario Assurantie wilt terugvinden.
  4. Vul het veld Pad. Dit is de plaats waar u de te scannen documenten wilt opslaan. Het pad moet verwijzen naar een bestaande map op uw netwerk.
    • De map moet voldoende vrije ruimte hebben om uw gescande documenten in op te kunnen slaan. Hoeveel ruimte u heeft op de aangegeven plaats ziet u in het veld Vrije ruimte (niet van toepassing bij optische schijven zoals cd of dvd).
    • De gebruikers van Scenario Assurantie zijn geautoriseerd om de betreffende map te benaderen.
    • Het pad mag niet al in gebruik zijn bij een ander volume.
  5. Plaats een vinkje in het veld Online als een optisch volume (cd, dvd) rechtstreeks op het systeem is aangesloten. U geeft hiermee aan dat een medium te benaderen is vanuit Scenario Assurantie.

    Bij volumes van het type medium magnetisch wordt automatisch een vinkje in het veld Online gezet.

  6. Plaats een vinkje in het veld Scanvolume als dit het volume is waar u de gescande pagina's vanaf dat moment wilt opslaan.

    Er kan slechts één volume actief scanvolume zijn. Wanneer u aangeeft dat een volume een scanvolume is, dan wordt het vinkje bij het tot dan toe aanwezige scanvolume verwijderd. Als een gebruiker geen schrijfrechten heeft in het opgegeven pad is het veld niet te benaderen en kan dit volume niet als scanvolume worden aangewezen.

  7. Bewaar de gegevens om het toegevoegde volume op te slaan.