Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Taak bij wijzigen van een relatie (4.1.1.5)

Bij het wijzigen van een relatie wordt standaard een taak aangemaakt zodat de backoffice op de hoogte is. Deze taak wordt daarbij voorzien van een afdeling. U kunt hiermee ervoor zorgen dat bij het wijzigen van de relatie de bijbehorende taak bij een standaard afdeling binnenkomt. 

U stelt de standaard afdeling in bij het menu Instellingen, in het blok Relatie:

wijzigen relatie

Selecteer bij Default afdeling voor een taak gekoppeld aan een relatie de gewenste afdeling door het aan de afdeling gekoppelde nummer te kiezen. De afdelingen hebt u ingesteld in DIAS Assurantie. Bij het wijzigen van een relatie wordt de taak naar de hier geselecteerde afdeling gestuurd. Als de instelling niet is gevuld, wordt op het wijzigingsformulier gevraagd naar de afdeling waar de taak naartoe moet. 

U kunt van de standaard afdeling afwijken. Dit wordt bij Bedrijf beheren, tabblad Rollen, optie Relatie, taak: toekennen behandelaar ingesteld.

taak  toekenen

  • Als de gebruiker niet geautoriseerd is bij Relatie, taak: toekennen behandelaar dan ziet deze bij het wijzigen van een relatie alleen de afdeling die bij de instellingen is opgegeven.
  • Als de gebruiker wel geautoriseerd is bij Relatie, taak: toekennen behandelaar dan moet deze bij het wijzigen van een relatie een afdeling kiezen uit een selectielijst.