Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Inloggegevens DPM toekennen aan medewerkers

U kunt uw medewerkers inloggegevens voor DPM toekennen. Met de module DPM Buitendienst kunnen zij als buitendienstmedewerker inloggen en de gegevens van alle relaties inzien of een nieuwe relatie via DPM aanmaken.

  1. Kies in het lint van Scenario Assurantie voor Beheer > Organisatie > Medewerkers.
  2. Kies de juiste medewerker.
  3. Kies op het tabblad Instellingen bij het veld Internet export een optie uit de lijst. Het tabblad Internet wordt toegevoegd.

    U kunt deze lijst naar eigen inzicht uitbreiden, zie het onderwerp Tabel Internet export.

  4. Activeer het tabblad Internet.

  5. Typ de Inlognaam en het Wachtwoord in die de medewerker voor DPM gaat gebruiken. Lengte en inhoud kunt u zelf bepalen.
    • Het kan voorkomen dat een medewerker in de buitendienst het wachtwoord gebruikt in het bijzijn van een relatie. Met de toegangsgegevens van de medewerker zijn in principe alle relatiegegevens via DPM te benaderen en te wijzigen. Gebruik daarom een wachtwoord dat niet makkelijk door derden te raden is, bijvoorbeeld door een lang wachtwoord te gebruiken waarin niet-alfanumerieke tekens zijn opgenomen.
    • Wachtwoorden zijn hoofdlettergevoelig.
    • Een medewerker kan alleen rechtstreeks in DPM inloggen als u gebruik maakt van de module DPM Buitendienst.
    • Zowel wachtwoord als gebruikersnaam voor DPM mogen afwijken van de inloggegevens voor Scenario Assurantie.
  6. Vink Beheerder in DPM aan als deze medewerker toegang moet krijgen tot de beheertool.

    Het is aan te bevelen het aantal medewerkers dat toegang heeft tot de beheertool te beperken.

  7. Bewaar de gegevens.
  8. Kies Afsluiten om het venster te sluiten.
  9. Geef de inloggegevens aan de betreffende medewerker.