Vorig onderwerp

Volgend onderwerp

Inhoud boek

Book Index

Campagne definiëren en uitvoeren

In dit onderwerp is beschreven hoe u een campagne opstart. Voordat u hiermee begint, moet

  • de autorisatie zijn ingesteld;
  • de tabel met campagneresultaten zijn gevuld;
  • de selectie zijn gemaakt;
  • de tekst lay-out gereed zijn;
  • het product gedefinieerd zijn wanneer u een bepaald assurantie-product wilt verkopen.
  • de planning zijn ingericht wanneer u een workflow aan de campagne wilt koppelen.

U kunt een campagne op twee manieren starten:

  1. Via het dashboard
    1. Klik in het Dashboard op de knop Image-0146 van de widget Campagnes. Hieronder ziet u de knoppen die u in de grote variant van de widget kunt gebruiken:

      SNAG-0103

      De afgehandelde campagnes ziet u in het overzicht door een vinkje te zetten in het veld Inclusief afgehandelde.

  2. Via het lint
    1. Kies in het lint voor Relatie > groep CRM > Campagne. Dit geldt ook voor campagnes op basis van Contract.

      Lint tabblad Campagnemanagement

      De knop Afgehandelde tonen is oranje wanneer de afgehandelde campagnes worden weergegeven in de lijst.

De werkwijze binnen de campagne is via beide toegangen hetzelfde.

Voor het toevoegen van een campagne heeft u twee mogelijkheden: