Evenementen documenten
Alleen in combinatie met de licenties DIS of Workflow.
Een evenement document gebruikt u als u iets wilt plannen als u een extern document toevoegt of bestaande documenten wijzigt. Een document kan zijn een brief, een e-mail, een gescand document, enzovoorts.
Het is niet mogelijk om een evenement te koppelen aan een document dat naar aanleiding van een evenement wordt gemaakt (productvervaardiging). U kunt de evenementactie dan koppelen aan het evenement dat ook het document aanmaakt.
Het evenement hiervoor maakt u als volgt:
- Kies in het lint voor . Het venster Overzicht Evenementen document wordt geopend.
- Selecteer met
een gebeurtenis:- document wijzigen,
- document aanmaken of
- document verwijderen
- Kies Toevoegen. Het venster Evenementen Documenten wordt geopend.

- Typ in het veld Omschrijving een naam.
- Het veld Type actie wordt gevuld met de document actie die u in het vorige scherm heeft gekozen.
- Kies bij Status document uit Gekoppeld of Ongekoppeld (het document is wel of niet aan een dossier gekoppeld).
- Kiest u niets, dan geldt het evenement voor beide statussen.
- Kiest u voor Gekoppeld, dan kunt u ook de velden Type branchegroep, Branchegroep, Type relatie, Verzekeraar en Eindbestemming gebruiken.
- Het veld Soort document kunt u gebruiken om aan te geven of het evenement alleen gebruikt moet worden als er sprake is van een speciaal soort document. U kunt dit veld alleen vullen als u gebruik maakt van verschillende soorten documenten.
- Selecteer met
een evenement actie. Zie het onderwerp Evenement-acties. - Bewaar het evenement.
|