| Evenementen documentenAlleen in combinatie met de licenties DIS of Workflow. Een evenement document gebruikt u als u iets wilt plannen als u een extern document toevoegt of bestaande documenten wijzigt. Een document kan zijn een brief, een e-mail, een gescand document, enzovoorts.  Het is niet mogelijk om een evenement te koppelen aan een document dat naar aanleiding van een evenement wordt gemaakt (productvervaardiging). U kunt de evenementactie dan koppelen aan het evenement dat ook het document aanmaakt. Het evenement hiervoor maakt u als volgt:  Kies in het lint voor . Het venster Overzicht Evenementen document wordt geopend.Selecteer met  een gebeurtenis: document wijzigen, document aanmaken of document verwijderen
Kies Toevoegen. Het venster Evenementen Documenten wordt geopend.
Typ in het veld Omschrijving een naam.Het veld Type actie wordt gevuld met de document actie die u in het vorige scherm heeft gekozen.Kies bij Status document uit Gekoppeld of Ongekoppeld (het document is wel of niet aan een dossier gekoppeld). Kiest u niets, dan geldt het evenement voor beide statussen.Kiest u voor Gekoppeld, dan kunt u ook de velden Type branchegroep, Branchegroep, Type relatie, Verzekeraar en Eindbestemming gebruiken.
Het veld Soort document kunt u gebruiken om aan te geven of het evenement alleen gebruikt moet worden als er sprake is van een speciaal soort document. U kunt dit veld alleen vullen als u gebruik maakt van verschillende soorten documenten.Selecteer met  een evenement actie. Zie het onderwerp Evenement-acties.Bewaar het evenement.
 |