Insturen van een afspraak naar OutlookAls u de inrichting van Scenario Assurantie juist heeft ingesteld, kunt u een afspraak die u in Scenario Assurantie aanmaakt direct insturen naar de Outlook agenda. Voor de inrichting hiervan zie het onderwerp Outlook agendering.
Taak afspraak wijzigen Wanneer u een taak wijzigt in Scenario Assurantie dan zal
Dit wordt gedaan omdat de mogelijkheid bestaat dat als er verschillende genodigden zijn de instuurder niet altijd voldoende rechten heeft om de afspraak in hun Outlook agenda te kunnen wijzigen. Taak in Dias tonen U kunt vanuit Outlook de gegevens van een taak in Scenario Assurantie inzien. Hiervoor moet Scenario Assurantie opgestart zijn (in de administratie waarin de taak voorkomt).
Default afdeling automatisch vullen in een taakU kunt een taak aan een afdeling toewijzen. Dit kunt u handmatig doen. Het is soms mogelijk de taak automatisch aan een default-afdeling te koppelen: dit werkt alleen in workflows (= samengestelde taken) en niet in enkelvoudige/losse taken. U kunt dit op twee manieren inrichten:
Met Kantoormodule U richt de default afdeling in bij de medewerkergegevens ( ).Wanneer deze medewerker een nieuwe taak aanmaakt, wordt de default afdeling automatisch gevuld in de taakregel. Zonder Kantoormodule Als u geen gebruik maakt van de kantoormodule, werkt het automatisch toevoegen van de default afdeling alleen bij het aanmaken van een nieuwe losse taak met de knop De default afdeling richt u in met veldautorisatie (Afdeling van de taakregel. + ) op het veld | ||||