Code OnderwerpDe tabel Onderwerp wordt gebruikt in notities. Dit gebruik wordt beschreven in het onderwerp Notities. De tabel is leeg als u start met Scenario Assurantie. Hieronder staat beschreven hoe u een onderwerp aan de tabel kunt toevoegen. Tip - Voordat u de tabel gaat vullen, kunt u een lijst maken van de onderwerpen die u graag zou willen gebruiken. Denk daarbij aan het (commerciële) nut van het vastleggen van het gegeven en wat u ervan wilt terugzien in overzichten. U kunt bijvoorbeeld voor een bepaalde campagne een onderwerp aanmaken, zodat u na afloop kunt zien hoeveel (telefoon) notities aan de campagne gerelateerd zijn. Ook kunt u zo eenvoudig de notities die bijvoorbeeld het onderwerp Bezoekverslag hebben selecteren, of met het onderwerp een onderscheid maken tussen notities die betrekking hebben op assurantie- of op bancaire contracten of diensten. - Autoriseer slechts enkele medewerkers voor het uitbreiden van de tabel. Daarmee voorkomt u dat voor iedere taak of notitie de lijst wordt aangevuld met onderwerpen die u in uw bedrijfsvoering niet kunt gebruiken. Hierover leest u meer in het onderwerp Autorisatie.
| ||||